طراحی سایت نمایشگاهی

یکی از روش های بازاریابی برای شرکت های نمایشگاهی طراحی سایت نمایشگاهی است. شرکت های نمایشگاهی با داشتن یک سایت نمایشگاهی میتوانند به ارائه خدمات خود بپردازند. همچنین برنامه نمایشگاههای آینده را به صورت اخبار و اسلایدر به اطلاع کاربران و مشتریان میرسانند. ارائه یک صفحه فرود برای هر کدام از نمایشگاهها ضروری است. شما میتوانید برای هر کدام از نمایشگاهها یک صفحه فرود بسازید که بعد از ارائه اطلاعات کامل به مشتری، مشتری بتواند اقدام به ثبت نام در سایت کند.

ثبت نام میتواند به دو صورت صورت پذیرد. یکی از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش نمایشگاه و دومی از طریق پر کردن فرم و ارسال اطلاعات به مدیر سایت که اطلاعات میتواند به صورت ایمیل برای مدیر سایت ارسال شود.

در طراحی سایت نمایشگاهی باید قسمتی برای اخبار سایت و اطلاعیه ها در نظر گرفته شود. این بخش میتواند به کاربران سایت کمک کند که اطلاعات جدید را به دست بیاورند. همچنین استفاده از اسلایدر ها در طراحی سایت نمایشگاهی و به نمایش گذاشتن تصاویر نمایشگاههای پیشین موجب باز شدن دید مشتریان میشود.

حتی میتوانید در طراحی سایت نمایشگاهی خود از یک گالری عکس استفاده کنید و تصاویر نمایشگاهی را در گالری عکس خود آپلود کنید و در معرض نمایش کاربران و مشتریان سایت خود بگذارید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *